DMA

Consultanta privind infiintarea unei afaceri

  • Consultanţă privind oportunitatea începerii unei afaceri în România
  • Consultanţă cu privire la procedurile de înregistrare fiscală a societăţii comerciale
  • Înregistrare de societăţi comerciale

    Consultanta in domeniul protectiei datelor cu carcater personal

    Pe măsură ce tehnologia creează o lume din ce în ce mai interconectată, unde colaborarea este obligatorie și valoarea informațiilor personale este într-o continuă creștere, asigurarea eficientă a confidențialitatii datelor este o cerință fundamentală a clienților.

    Creșterea interconectivității combinată cu un mediu de reglementare din ce în ce mai complex oferă clienților noștri o provocare semnificativă de a avea “dreptul la confidențialitate” pentru a le permite să folosească ca pârghie informațiile personale cu scopul de a crea valoare, de a crește veniturile odată cu satisfacerea cerințelor clienților, angajaților și furnizorilor

      Managementul resurselor umane

      Managementul fluxului de personal – recrutare, selectie, adaptare pe post, inductie si socializare, mentorat, promovare interna, managementul iesirii din organizatie;

      Managementul performantei – evaluarea performantelor, feed-back-uri consistente la atingerea sau nu a obiectivelor personale, de echipa sau organizationale, recompense si beneficii,;

      Management organizatoric – definirea posturilor, a organigramei, a zonelor de responsabilitate, formarea echipelor sau a grupurilor de munca si instruirea angajatilor;

      Managementul comunicarii – implicarea angajatilor in activitatile decizionale, dezvoltarea comunicarii ascendente si descendente, pastrarea corectitudinii procedurale si a eticii organizationale

        Consultanta privind finantarile din diverse

        • Consultanta privind accesare de fonduri guvernamentale
        • Consultanta privind accesare de fonduri europene
        • Consultanta privind accesare de credite bancare

          Managementul proiectelor

          –          Analiza fezabilităţii ideii de proiect (studiu de piaţă, plan de afaceri/studiu de fezabilitate)

          –          Previzionarea bugetului necesar proiectului

          –          Planificarea şi pregătirea proiectului: Realizarea planului proiect; Estimarea elementelor de cost şi timp necesari proiectului;Stabilirea echipei de proiect şi a responsabilităţilor fiecărui membru în cadrul proiectului

          –          Implementarea proiectelor

          –          Monitorizarea şi controlul proiectelor

          –          Evaluarea proiectelor