Consultanta privind infiintarea unei afaceri
- Consultanţă privind oportunitatea începerii unei afaceri în România
- Consultanţă cu privire la procedurile de înregistrare fiscală a societăţii comerciale
- Înregistrare de societăţi comerciale
Consultanta in domeniul protectiei datelor cu carcater personal
Pe măsură ce tehnologia creează o lume din ce în ce mai interconectată, unde colaborarea este obligatorie și valoarea informațiilor personale este într-o continuă creștere, asigurarea eficientă a confidențialitatii datelor este o cerință fundamentală a clienților.
Creșterea interconectivității combinată cu un mediu de reglementare din ce în ce mai complex oferă clienților noștri o provocare semnificativă de a avea “dreptul la confidențialitate” pentru a le permite să folosească ca pârghie informațiile personale cu scopul de a crea valoare, de a crește veniturile odată cu satisfacerea cerințelor clienților, angajaților și furnizorilor
Managementul resurselor umane
Managementul fluxului de personal – recrutare, selectie, adaptare pe post, inductie si socializare, mentorat, promovare interna, managementul iesirii din organizatie;
Managementul performantei – evaluarea performantelor, feed-back-uri consistente la atingerea sau nu a obiectivelor personale, de echipa sau organizationale, recompense si beneficii,;
Management organizatoric – definirea posturilor, a organigramei, a zonelor de responsabilitate, formarea echipelor sau a grupurilor de munca si instruirea angajatilor;
Managementul comunicarii – implicarea angajatilor in activitatile decizionale, dezvoltarea comunicarii ascendente si descendente, pastrarea corectitudinii procedurale si a eticii organizationale
Consultanta privind finantarile din diverse
- Consultanta privind accesare de fonduri guvernamentale
- Consultanta privind accesare de fonduri europene
- Consultanta privind accesare de credite bancare
Managementul proiectelor
– Analiza fezabilităţii ideii de proiect (studiu de piaţă, plan de afaceri/studiu de fezabilitate)
– Previzionarea bugetului necesar proiectului
– Planificarea şi pregătirea proiectului: Realizarea planului proiect; Estimarea elementelor de cost şi timp necesari proiectului;Stabilirea echipei de proiect şi a responsabilităţilor fiecărui membru în cadrul proiectului
– Implementarea proiectelor
– Monitorizarea şi controlul proiectelor
– Evaluarea proiectelor